Wandelen en afsluiten met heerlijk eten

Zaterdag 25 januari 2020 hebben we verzameld bij de Beemd. Begin van de middag zijn we gaan wandelen met een mooie grote groep mensen. 21 wandelaars starten na een kort autoritje vanaf de Velhorst. Een mooie route die door Wim en Aart was uitgezet vooraf. We kwamen vreemde gewassen tegen, een overstekend hert, en wildplassende ???
Het weer was koud maar wel droog. Op enkele koude voeten na heeft iedereen het warm gehouden!
Een pauze was ingelast op een geheime locatie in Almen. Nadat we een door Wim geforseerd hek waren gepasseerd en door de achtertuin van onbekende mensen waren gelopen kwamen we via de omheining van erve Gutknecht aan bij Willemien en Edwin. Beide hadden een taak, Edwin de vuurtjes aanmaken en Willemien de chocolademelk en Gluwhein warm schenken. Edwin en Willemien bedankt voor jullie gastvrijheid!

Met de wandeling gingen leden mee en aanhang. Een gezellig samenzijn waarbij zowel nieuwe leden (vers van de pers) als heeule oude ;-) leden mee liepen.
Na een geslaagde wandeltocht kwamen we om 16:30 uur weer bij de Beemd aan.
Een aantal bleven daar in de sporthal wachten tot 17:00 uur om vervolgens te vertrekken naar het restaurant Bosrijk Ruighenrode. Tijdens het wachten waren we supporter van de volleybal wedstrijd waar Rianne (dochter Pieter en vaste supporter van team 2) aan mee deed.
Rond 17:00 werd de groep groter en zijn we met de fiets vertrokken naar het restaurant. Daar hadden Wim en Aart een uitgebreid buffet geregeld. We hebben een gezellige middag en avond gehad en heerlijk gegeten.
Kortom voor herhaling vatbaar! Wim en Aart bedankt voor het regelen.