Jubileumdag

We kijken terug op een zeer geslaagd 60 jarig jubileum op 5 oktober jongstleden.

De dag begon met een toernooi voor leden, oud- leden en gasten van andere Badmintonclubs. De gasten kwamen o.a. uit Zutphen, Warnsveld, Ommen en Goor. Er werd gespeeld in 2 poules. Met behulp van het Zwitsers laddersysteem kwamen de teams al snel op gelijkwaardige niveaus. De PLUS supermarkt zorgde voor fruit en krentenwegge.

Na 2 rondes spelen was er een pauze, waarbij sponsoren uitgenodigd waren. Sitework gaf act de présence. Slagerij Sieverink, ook een sponsor, zorgde voor soep en een broodje beenham.

Om 13 uur werd het spel voortgezet. Na nog eens 2 rondes werd er gestreden om de finaleplaatsen. Het werden 2 mooie wedstrijden. Bij één finale was een derde set nodig voor de beslissing. De uiteindelijke winnaars waren in poule A en B teams uit Zutphen. De prijzen werden gesponsord door de Zuivelhoeve.

Om 18 uur was er een buffet verzorgd door de Eetgalerie voor leden en oud- leden. Het was een gezellig samenzijn, waar ook oude- en mooie herinneringen werden opgehaald.

Onze dank gaat vooral uit naar de jubileumcommissie: Jesse en Cindy. Het was een onvergetelijke dag voor de club!