In Memoriam

Geheel onverwacht hebben we afscheid moeten nemen van ons badmintonlid ANDY VAN BATAVIA.

Op 11 april, na onze speel avond in de sporthal, is Andy in de kleedkamer onwel geworden. Er is door alle aanwezigen direct hulp geboden en de betreffende instanties zijn meteen ingeschakeld maar dit heeft helaas niet mogen baten. Andy is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden. Zijn overlijden raakt ons als vereniging diep. We verliezen in Andy een fanatiek, betrokken en gezellig lid van onze club.

Wij hebben op maandag 15 april in de sporthal een gedenktafel ingericht en gelegenheid gegeven aan onze (ex-)leden om afscheid te nemen van Andy, woorden aan de nabestaanden te schrijven en vooral ook met elkaar dit grote verdriet te delen.

Wij gaan Andy enorm missen.