Geen Badminton update 23-3-2020:

maandag 23 maart heeft de overheid de maatregelen verder aangescherpt. Voor sportclubs geldt nog steeds deze maatregel: de sporthal is gesloten tot en met maandag 6 april. We houden jullie op de hoogte!

Beste leden en vrijwilligers van de BCL,

Zondag 15 maart heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. Scholen en kinderdagverblijven sluiten tot en met maandag 6 april. Datzelfde geldt voor eet- en drinkgelegenheden (niet voor hotels) en sport- en fitnessclubs.

Niet alleen zijn alle competitie wedstrijden tot en met 6 april afgelast maar ook gelasten wij per direct alle badminton activiteiten van onze club tot en met 6 april af.(tot nader order)

Dat wil zeggen dat er dus geen vrij spelen en geen trainingen zijn. Tot en met 6 april is alles afgelast. Locatie de Beemd is ook tot en met 6 april gesloten.

Hoe zich dit in de komende weken verder ontwikkelen gaat weten wij net zo min als u. Wel zullen wij als club zorgen dat hetgeen wij besluiten duidelijk op de website van de club zal staan.

Sportieve groet van het bestuur