einde seizoen, vakantie periode en start nieuwe seizoen

Donderdag 27 juni 2019 hebben wij het seizoen afgesloten met het zwoele zomer toernooi dat dit jaar Tap & van Hoff notarissen als sponsor mocht ontvangen. Het toernooi was wederom zeer zwoel en heel erg geslaagd!

In de zomer maanden is er geen badminton in de sporthal van de Beemd. Wel kan je gebruik maken van zomer badminton in Eefde of Warnsveld. Meer informatie hierover is te verkrijgen via info@bc-lochem.nl

Maandag 2 september 2019 starten we om 20:00 uur weer met de eerste speelavond van het nieuwe seizoen.
Donderdag 5 september 2019 starten ook de trainingen weer. Via de e-mail ontvangen alle leden die willen trainen voor aanvang van het seizoen een bericht in welke trainingsgroep zij zijn ingedeeld.

Ben je van plan met ingang van het nieuwe seizoen te komen badmintonnen of vrijblijvend een paar keer mee te doen? Meld je dan aan via onze secretaris op info@bc-lochem.nl,  wij weten dan dat je komt en zullen er zijn om je welkom te heten en je weg wijs te maken binnen onze club.

Voor nu wensen wij iedereen een hele fijne zomer en heel graag tot na de zomer weer in de sporthal.