Competitie team BCL 2

Afgelopen zondag hebben we onze eerste wedstrijd gespeeld en hadden meteen een invaller nodig.
Ryanne was bereid om mee te spelen tegen Spees Sjuttel in Terborg. Het was wel erg wennen om met elkaar te spelen. Alleen de dames dubbel hebben we gewonnen. Helaas een illusie armer, maar een ervaring rijker. We weten nu wat onze verbeterpunten zijn.

Deze konden we meten de volgende dag uitwerken tegen BBS uit Steenderen. Linda en Cindy vielen in. Het was een enerverende wedstrijd met twee 3setters. Eén helaas verloren, een mix-dubbel, en één gewonnen, de enkel heren, door Martijn. De uiteindelijke stand werd 4-4. Wij kijken terug op een leuke wedstrijd. Deze werd gezellig afgesloten in de kantine met een drankje, patat en bitterballen.

we kijken uit naar de volgende wedstrijd op maandag 7 oktober tegen Varsseveld BC.