Buiten badminton voor de jeugd weer gestart

donderdag 7 mei 2020 is de jeugd weer van start gegaan. De Lochemse Hockey Club is zo gastvrij dat wij gebruik mogen maken van een kunstgrasveld voor onze jeugdleden.

Wat ontzettend mooi om te zien dat de Lochemse sportverenigingen (ook sportclub Lochem was bereid maar de dag en tijdstip lukte ons niet) samenwerken om alle kinderen weer te laten sporten. Onze trainer Eddy Boerman is meer dan bereid om de kinderen weer bij elkaar te krijgen en te laten bewegen. Badmintonnen buiten is een uitdaging. Zeker zolang er geen Air shuttle is.
Dat is voor Eddy geen probleem. Hij heeft een uitdagende training voorbereid en de kinderen hebben met alle inzet de training moe en voldaan voltooid!
We zijn blij om dit als vereniging te kunnen organiseren met hulp van vrijwilligers en trainer en natuurlijk de LHC.
De air shuttle is inmiddels besteld door onze vereniging. We hopen dat deze medio mei geleverd zal worden.
Inmiddels is bekend geworden dat ook de volwassenen weer mogen sporten. Het bestuur zal zsm overleggen of en hoe we dit kunnen faciliteren.