4de helft bij café Bousema
De 4de helft van BCL die je echt niet kunt of wil missen!
Afgelopen zaterdag (2 mei ) was het voor mij de tweede keer van de 4e helft! Ik was die ander die vorige keer er voor het eerst bij was.
Bijzonder leuk en vooral gezellig. Ontspannen is een ander verhaal maar dat voor later. Het is een totaal andere setting, een andere dynamiek waarin je elkaar spreekt. Het ging van bus(vervoer)specialist tot bijzondere houtbewerkingskunstwerken.
Eenieder met zijn of haar talenten, bijzondere verhalen en of ervaringen die worden gedeeld met elkaar.
En dat allemaal onder het genot van een drankje en een lekkere hap verzorgt door Bousema en georganiseerd en geregeld door Ad en Aart. Ontzettend bedankt voor deze 4de helft heren!
Een aantal van ons hadden trammelant gehad van Bousema. Misschien wel raar als je dit zo leest maar het verschil zit hem in van of met. Van dat laatste was beslist geen sprake. O.a. Lotte en haar Jack Russel Binky zorgde goed voor ons en liet alles soepel verlopen.
Lijkt het je ook leuk om eens aan te schuiven en elkaar eens op een andere manier te leren kennen, Meld je dan aan bij Ad!
Je kunt ervoor kiezen om enkel een drankje in de middag te komen doen of nadien enkel aan te schuiven bij het tafelen.Beiden kan natuurlijk ook. Niets moet alles mag…. Hoewel nu ook weer niet echt alles mag.
Tot gauw wellicht bij een komende 3de Helft of bij een volgende 4de Helft van BCL!